Cara membeli


pada mulanya saya menggunakan khidmat media sosial untuk beriklan, dan pelanggan bole membeli terus kepada saya menerusi khidmat pesanan WHATSAPP.
Akan tetapi terdapat beberapa  isu yang tidak menarik iaitu duit cas penghantaran kebiasaan saya terima lebih dari sepatutnya, kerana saya tidak dapat memberi tahu jumlah cas penghantaran yang tepat kerana setiap berat, size dan alamat penerima berbeza, jadi cas penghantaran juga berbeza. 

Saya sangat berterima kasih kepada pelanggan yang ikhlas menyumbang dan memahami situasi saya

jutaan terima kasih

Kini untuk lkebaikkan pelanggan juga memperolehi penjimatan, saya menyarankan pelanggan membeli terus di kedai atas talian saya di 👉SHOPEE



walaupun harga serunding sama tetapi cas penghantaran lebih murah. dan lebih pantas(menurut komen pelanggan) saya hanya mahu yang terbaik untuk pelanggan saya, kerana saya mengutamakan kualiti daripada kuantiti. baik produk mahupun service dan juga kepercayaan pelanggan amat penting bagi saya, jalinan ukhwah tidak hanya untuk jual beli jika diizinkan bole menjadi rakan juga. 

RASA SEDAP SERVICE MANTAP

Ulasan