mengapa Serunding Daging

Mengapa Serunding ByNekbu?

Alhamdulillah, selepas saya mula menjalankan perniagaan di atas talian, akan tetapi ianya tidak bertahan lama, di atas beberapa masalah antara saya dan juga pengeluar, saya hentikan berurusan bersama demi kebaikkan pelanggan

bukan mudah mahu memuaskan hati pelanggan, tambah pula saya hanya menjadi orang tengah dalam irusan ini, 

Alhamdulillah diatas sokongan dari keluarga, ibu dan adik saya. Mereka sudi membantu saya menjalankan perniagaan menjual serunding daging. kami bekerjasama mengusahakannya hanya dari rumah secara kecil - kecilan

buat masa ini hanya serunding daging yang kami hasilkan kerana serunding daging permintaan lebih tinggi dari ayam dan ikan, tambahan pula kami hanya memiliki tenaga kerja dan peralatan yang tidak mencukupi. 

dari bermula dari rakan dan keluarga jauh yang menyokong, kini alhamdulillah serunding daging ByNekbu terus mendapat sambutan kecil-kecilan

Ulasan